Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se měl držet každý, kdo chce v telefonickém prodeji dosahovat výše než jen na průměrné…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…
Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…
Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…
Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…
Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…
Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…
Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…
Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…
Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …
Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…