Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem

Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš produkt a má zdroje nutné k jeho pořízení. Avšak právě tento první telefonát je…

Článek v rámci předplatného Jak psychicky zvládnout práci v call centru

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci…

Má smysl nechávat vzkaz na záznamníku?

Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo,…

Článek v rámci předplatného Nová pravidla volání naslepo (cold calling)

Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…

4 překážky cold callingu

4 překážky cold callingu

Snaha získat nové zákazníky po telefonu může b&…

Haló, tady hlasová schránka

Haló, tady hlasová schránka

Odborníci na telefonické oslovování potenci&…

Denní chleba ředitele call centra

Článek v rámci předplatného Denní chleba ředitele call centra

Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho t&…

4 klasické chyby cold callingu

Článek v rámci předplatného 4 klasické chyby cold callingu

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…

Článek v rámci předplatného Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…

Call centrum bez stresu?

Call centrum bez stresu?

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…

Výpis 144156 z celkem 174