Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš produkt a má zdroje nutné k jeho pořízení. Avšak právě tento první telefonát je…
Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…
Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci…
Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo,…
Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…
Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho t&…
První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…
Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…
Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…