Bez ohledu na ekonomickou krizi a celkový pokles investic do marketingu rostou výdaje na Word of Mouth marketing. Alespoň v USA posílily v roce 2008 o 14 % a letošní…
Silná konkurence si dnes žádá, aby všechny marketingové aktivity vedly k…
Chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu jsou efektivní a…
Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o…
Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle…
Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…
Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…
Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to…
České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na…
Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v …
V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat…
Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich…
Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k…