Meziroční pokles výdajů na reklamu v České republice dosáhl 15 až 20 procent. Důvodem je především ekonomická krize. Celosvětový pokles činí 8,5 procenta. Uvádí to…
Řada ekonomů a obchodních vůdců považuje výdaje na reklamu za jeden ze…
Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň…
Příjmy zreklamy vamerických novinách klesly vprůběhu prvního čtvrtletí…
Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených…
Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je…
Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…
Přední mediální agentura Carat výrazně přehodnotila svou prognózu vývoje…
Přežívat období ekonomické recese je jedna věc. Jen čekat na lepší časy…
Snižování marketingového rozpočtu bez toho, abyste ohrozili schopnost firmy…
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…