Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje více než polovina bank v Evropě a na Středním východě za klíčový nástroj strategického…
Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…
Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…
Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council…
Olympijské hry vPekingu se staly značkovými hrami ještě před tím, než vůbec…
Přemýšlíte, proč váš marketing nefunguje tak dobře, jak by mohl? Článek…
Pod pojmem česká značka si většina lidí představuje dlouhodobou tradici na…
Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky.…
První výzkum o roli značek v konverzacích obyvatel České republikyukázal,…
Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci…
Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem…
Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se…
Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem…