Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve…
V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web…
V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…
Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…
Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý…
Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…
E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli…
Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…
Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby.…
Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…