Marketing - zprávy z HR

Proč měřit efektivitu marketingu?

Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve…

Evropa tápe ve vztazích se zákazníky

Článek v rámci předplatného Evropa tápe ve vztazích se zákazníky

V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…

Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

Nástroje pro analýzu webových stránek (web…

Marketing v dobách recese

Článek v rámci předplatného Marketing v dobách recese

V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…

Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje

Článek v rámci předplatného Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje

Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…

Svatý Valentýn v Evropě

Článek v rámci předplatného Svatý Valentýn v Evropě

Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý…

Checklist letošních marketingových aktivit pro malé firmy

Článek v rámci předplatného Checklist letošních marketingových aktivit pro malé firmy

Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…

Jak na e-mailové průzkumy

Článek v rámci předplatného Jak na e-mailové průzkumy

E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli…

Co je mediální audit?

Účelem mediálního auditu je pomoci analyzovat mediální výkonnost…

AMA: Nová definice marketingu

Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…

Trendy výzkumu trhu v roce 2008

Trendy výzkumu trhu v roce 2008

Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby.…

Výdaje na reklamu porostou

Článek v rámci předplatného Výdaje na reklamu porostou

Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…

Co si myslí američtí marketéři?

Článek v rámci předplatného Co si myslí američtí marketéři?

Chtěli jste se někdy podívat do hlavy jiného marketé…

Výpis 508520 z celkem 688