V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně poskytovaných služeb a tím, jak jsou firmy vybaveny tato očekávání plnit. Vyplývá to z výzkumu…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web…
V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…
Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…
Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý…
Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…
E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli…
Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…
Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby.…
Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…
Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (…