Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Obtěžují vás zákazníci? Zrušte jim smlouvy

Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit problémy s nespokojenými zákazníky radikálním způsobem. Zrušil smlouvy tisícovce těch,…

Článek v rámci předplatného Desatero behaviorální segmentace zákazníků

Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…

Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Článek v rámci předplatného Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…

Fluktuace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Fluktuace v zákaznických střediscích

Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…

Psychologie proniká do marketingu

Článek v rámci předplatného Psychologie proniká do marketingu

Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…

Globální zpráva o zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Globální zpráva o zákaznických střediscích

Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…

Čtyři výhody homeshoringu

Článek v rámci předplatného Čtyři výhody homeshoringu

Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…

Manažerské poradenství v Česku

Článek v rámci předplatného Manažerské poradenství v Česku

Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…

Marketéři sami sobě nepřáteli

Marketéři sami sobě nepřáteli

Americká Asociace národních inzerentů (ANA)…

Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic

Článek v rámci předplatného Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic

Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…

Jsou call centra jen nákladovými středisky?

Článek v rámci předplatného Jsou call centra jen nákladovými středisky?

Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…

Jak přivést návštěvníky k nákupu

Článek v rámci předplatného Jak přivést návštěvníky k nákupu

Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…

Výpis 534546 z celkem 687