Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich evropské protějšky. Jejich základním problémem je jazyk. Podle aktuálního výzkumu společnosti…
Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit…
Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…
Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…
Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…
Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…
Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…
Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…
Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…
Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…