Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit problémy s nespokojenými zákazníky radikálním způsobem. Zrušil smlouvy tisícovce těch,…
Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…
Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…
Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…
Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…
Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…
Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…
Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…
Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…
Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…