Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je však důležité z hlediska daní, protože náklady vynaložené na reklamu…

Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Reklama, nebo reprezentace?

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace?

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Technický pokrok očima letošním trendů

Technický pokrok očima letošním trendů

Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…

5 marketingových předsevzetí do roku 2007

Článek v rámci předplatného 5 marketingových předsevzetí do roku 2007

Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…

Svět se otevírá mobilnímu marketingu

Článek v rámci předplatného Svět se otevírá mobilnímu marketingu

Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…

Mozek reaguje na velké značky

Článek v rámci předplatného Mozek reaguje na velké značky

Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…

Komunistické značky znovu vzkvétají

Článek v rámci předplatného Komunistické značky znovu vzkvétají

Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

Článek v rámci předplatného Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném…

Článek v rámci předplatného Průzkum: Call centra v ČR

Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…

Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

Článek v rámci předplatného Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to…

Výpis 547559 z celkem 687