Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je však důležité z hlediska daní, protože náklady vynaložené na reklamu…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…
Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…
Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…
Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…
Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…
Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…
Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…
Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném…
Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…
Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to…