Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných problémových míst a funkčních požadavků (ať už s pomocí konzultanta, nebo vlastními silami).…
Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…
Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…
Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…
Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení…
CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…
Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…
Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…