Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného What should you do when a client gets angry?

This is a tricky question that has probably gone hand in hand with customer service from the beginning: When a client gets angry, starts yelling and behaving in an…

Článek v rámci předplatného Young customers: Demands and expectations

Young people have always been and will always be bearers of the desire for…

Článek v rámci předplatného 6 basic points in the „lifetime“ of a client

The cycle that a new customer goes through can be, in multiple variations,…

Článek v rámci předplatného Unorthodox ways of getting to know how your clients think

Every business person and service provider would be happy if they could see…

Článek v rámci předplatného The customer is always right. Does this really apply?

"The customer is always right" is a well-known saying followed by many…

Článek v rámci předplatného Is your customer service in ruins? 5 steps towards immediate improvement

Have you become a new manager of a dysfunctional customer service team? Or…

Článek v rámci předplatného 4 rules of a modern-day call centre

Technology continues to develop, the world is changing, expectations of…

Článek v rámci předplatného Put more empathy in your customer service

Customer service is largely defined by emotions. Clients call you not just…

Článek v rámci předplatného Marketing in 2017: Ad blocking and customer experience

More than 75% of marketers believe that ad blocking, which is becoming more…

Článek v rámci předplatného 8 steps towards having a loyal clientele

Who would not want loyal customers? But it does require an effort. Leading…

Článek v rámci předplatného 6 signs that your customer service needs improvement

Is your system of customer care efficient? Are clients satisfied? It might…

Článek v rámci předplatného 4 trends that will dominate customer call centres in 2017

Hand in hand with the development of new technologies, customer service…

Článek v rámci předplatného The never-ending customer service dilemma: Satisfied client, or satisfied company?

Customer service newbies will reply to the question "What is the most…

Listing 144 to 156 out of 324