Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká trenérka a poradkyně v oblasti obchodu, zamýšlí nad pověstí obchodníků obecně. Připomíná…
Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…
I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…
Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…
Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…
V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…
Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…
Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…
Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…