Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak těžit ze stížností zákazníků

I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se stále mnoho lidí spoléhá na call centrum při snaze získat odpovědi na své otázky. Dvojnásob…

Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…

Článek v rámci předplatného Emoční vnímání zákazníků

Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…

Článek v rámci předplatného Zásady vedoucího zákaznického servisu

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…

10 kroků k perfektnímu marketingu

10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Článek v rámci předplatného Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…

Článek v rámci předplatného Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

Poskytujte zákaznický servis proaktivně

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…

Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…

Článek v rámci předplatného Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…

Výpis 313325 z celkem 451