I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se stále mnoho lidí spoléhá na call centrum při snaze získat odpovědi na své otázky. Dvojnásob…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…
Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…