Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme šest nejzákladnějších a nejdůležitějších poznatků o tom, jak by měl vypadat zákaznický…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health,…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…