Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby zákazníkům. Mnoho z nich, bohužel dlouhodobě nefunguje. Buď nemají…
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…
Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…
Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým…
Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…