Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci. Klíčem je váš přístup, jak se k tomu postavíte. Zkuste použít následující návod: Pořiďte si…
Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…
Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…
Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…
Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …
Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…
V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…
Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…