Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Volání naslepo může být zábavné

Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci. Klíčem je váš přístup, jak se k tomu postavíte. Zkuste použít následující návod: Pořiďte si…

Článek v rámci předplatného Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce

Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…

icon 10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…

8 důvodů, proč se prodejcům nechce do telefonování

Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…

Jste nervózní z telefonování?

Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …

Telefonování naslepo: Jak na to?

Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…

Článek v rámci předplatného Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…

9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu

Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…

5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…

Článek v rámci předplatného Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…

Jak jednat s obtížnými klienty

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…

Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Článek v rámci předplatného Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…

Výpis 443455 z celkem 607