Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají štafetu od telefonních operátorů a stávají se hlavním…

Jak donutit zákazníky, aby vám skutečně volali zpět?

Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…

Článek v rámci předplatného Desatero telemarketéra

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…

Článek v rámci předplatného Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…

Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

Jak povzbudit energii telefonistů

Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…

Vytěžte maximum z "cold calls"

Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…

Poskytujte zákaznický servis proaktivně

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…

Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…

Článek v rámci předplatného Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu

Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…

Výpis 430442 z celkem 607