Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají štafetu od telefonních operátorů a stávají se hlavním…
Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…
Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…
Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…
Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…