Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 tipů na to, jak by měl vypadat ideální zákaznický servis

Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit ideálu dokonalé péče o zákazníky. Servis jako celek. Všichni zaměstnanci zákaznického…

Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…

Martin Kalenda, jednatel společnosti Image Lab s.r.o.

"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…

Konkurence se kopírovat nemá. Ale...

Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…

Článek v rámci předplatného Inovativní nápady na zapojení zákazníků

Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…

Slovníček zaměstnance call centra

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…

Je vaše webová stránka skutečně funkční?

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…

5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…

Chcete, aby se na webu lidé registrovali? Umožněte jim to prostřednictvím sociálních sítí

Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…

Článek v rámci předplatného 5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…

Článek v rámci předplatného 15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru

CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…

Článek v rámci předplatného Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014

Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…

Výpis 404416 z celkem 607