Marketing - zprávy z HR

Konkurence se kopírovat nemá. Ale...

Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se nevyplácí, protože co funguje jednomu, nemusí zabrat u jiného, ať už jsou si jakkoliv…

Článek v rámci předplatného Inovativní nápady na zapojení zákazníků

Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…

Slovníček zaměstnance call centra

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…

Je vaše webová stránka skutečně funkční?

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…

5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…

Chcete, aby se na webu lidé registrovali? Umožněte jim to prostřednictvím sociálních sítí

Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…

Článek v rámci předplatného 5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…

Článek v rámci předplatného 15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru

CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…

Článek v rámci předplatného Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014

Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…

Článek v rámci předplatného 10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…

Článek v rámci předplatného Využijte v zákaznickém servisu prvky hry

Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…

Článek v rámci předplatného Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…

Výpis 404416 z celkem 604