Marketing - zprávy z HR

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru lidé. Automatický hlas ani čtení z  napsaných scénářů nepůsobí na…

Článek v rámci předplatného Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail…

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…

Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…

Článek v rámci předplatného Neodkládejte nepříjemné telefonáty

Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry.…

Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…

Článek v rámci předplatného Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…

Článek v rámci předplatného Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…

Článek v rámci předplatného Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…

Článek v rámci předplatného Pět chyb telefonního prodeje

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…

Výpis 378390 z celkem 604