Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě odradit. Zákazník s vámi nebude chtít vyjednávat, pokud budete od…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…

Jak oslovit staré zákazníky s novým produktem

Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…

3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah

Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník…

Článek v rámci předplatného Posilte spokojenost zákazníků

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které byste neměli pokládat klientům

Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak si udržet klienta

Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho…

3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis

Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1)…

Článek v rámci předplatného 3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší…

Výpis 352364 z celkem 607