Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše služby nebo výrobky proto, že je nepotřebují, nemají peníze, na…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…

3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…

Richard Páleník

Náš zákazník, náš pán. Konečně?

Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…

Článek v rámci předplatného 7 tipů k efektivnímu obchodnímu telefonátu

Telefonování je důležitá součást prodeje. Čím více možných zákazníků…

Článek v rámci předplatného Připravte se na cold calling ve třech krocích

Čím více věnujete plánování cold callingu, tím snazší pro vás poté bude…

5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit

Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat…

Nabídněte zákazníkovi lepší zkušenost

Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…

Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…

Článek v rámci předplatného 7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Výpis 339351 z celkem 604