Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však jedna oblast, vníž mají výhodu. Mohou snadněji budovat vztahy se…
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…
Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…
Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…
Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…
Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…