Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména pokud se zákazníky řeší akutní nehody a nouzové stavy. Otázkou zůstává, jak tuto dovednost…
Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…
Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…
I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…
Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…