Marketing - zprávy z HR

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem, kterému velmi rychle začínají dávat přednost samotní zákazníci je nepochybně e-mail. Firmy…

Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Článek v rámci předplatného Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…

Je CRM k ničemu?

Článek v rámci předplatného Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…

Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

Článek v rámci předplatného Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…

CRM není jen záležitostí velkých společností

CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Výpis 599607 z celkem 607