Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky současným technologiím systémy doznaly mnohá vylepšení a záležitosti, které v raném období…

Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

Článek v rámci předplatného Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…

CRM není jen záležitostí velkých společností

CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Výpis 599603 z celkem 603