Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B oblasti, a začínající prodejce se při prodeji po telefonu může naučit spoustu technik…

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …

Online mentoring

icon Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu

V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak docílit loajální klientely

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

kávový servis pro fimy

icon Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka

Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…

Článek v rámci předplatného Jak mít spokojené zákazníky?

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…

Článek v rámci předplatného Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět

Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…

Článek v rámci předplatného Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu

Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…

Článek v rámci předplatného Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…

Výpis 5365 z celkem 607