To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má často na výsledek a vyznění celé interakce větší vliv, než samotný obsah dané konverzace.…
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health,…
Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…