Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s obchodním oddělením a končí off-boardingem zákazníka. To, jak…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …
Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…