Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že nějaký specifický problém je důsledkem hlubší systémové chyby, která v daném systému…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…