Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat nového zákazníka. Ze stálé, spokojené klientely navíc díky dodatečným prodejům může proudit i větší zisk. Coby obchodník se nesmíte pouze soustředit na prodej novým klientům, ale nesmíte zapomínat i na potenciál, který nabízí vaše současná klientská základna. Zde je proto pět tipů, jak si zajistit vyšší věrnost svých zákazníků.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.