Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho samého počátku: Když se klient zlobí, začne nadávat a chovat se skoro až agresivně, co by měl…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …
Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…