Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde všechny složky automaticky pracují na tom, aby se zákazníkům…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem,…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…