Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky

Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního zákaznického servisu a tím i zajištění věrnosti klientů. Průzkumy ukazují, že při…

Článek v rámci předplatného 9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu

Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…

Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu

Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…

Článek v rámci předplatného Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník

Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…

10 tipů na efektivní monitoring kvality hovorů v call centru

Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků

Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…

Článek v rámci předplatného 6 tipů na to, jak by měl vypadat ideální zákaznický servis

Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…

Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…

Martin Kalenda, jednatel společnosti Image Lab s.r.o.

"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…

Konkurence se kopírovat nemá. Ale...

Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…

Článek v rámci předplatného Inovativní nápady na zapojení zákazníků

Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…

Slovníček zaměstnance call centra

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…

Je vaše webová stránka skutečně funkční?

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…

Výpis 391403 z celkem 600