Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné, co rozhoduje o úspěšnosti či neúspěšnosti obchodu. Úsudek kupujícího totiž vzniká na dvou…
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…
Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…
Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…
Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…
Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…