Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když zavoláte, ale odebírají stále méně produktů, až nakonec přestanou…

Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků.…

13 úkolů po dokončení prodeje

13 úkolů po dokončení prodeje

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zá…

Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Článek v rámci předplatného Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou…

12 rad, jak udržet zákazníky

12 rad, jak udržet zákazníky

Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodá…

Jak na obtížné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na obtížné zákazníky

Ať jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtí…

Článek v rámci předplatného Jak postupovat, když se zákazník zlobí

Stačí jeden negativní komentář na internetu a va&…

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci…

4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Většina firem dnes dříve či později začne prodávat z&…

Má smysl nechávat vzkaz na záznamníku?

Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo,…

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytn&…

7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Článek v rámci předplatného 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije…

Článek v rámci předplatného Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…

Výpis 456468 z celkem 600