Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a druhou skupinu, která je ochotna vysvětlit do detailu, co jim vadí. Takové lze ještě získat…
Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…
Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš…
Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…
Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas…
Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…
Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem.…
V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků.…
Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zá…
Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou…