Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích. Vyplývá to zodhadů mediální agentury OMD. Čisté výdaje firem mohou meziročně klesnout až o 2,…

Čtvrtina Američanů zvyšuje investice do marketingu

Čtvrtina Američanů zvyšuje investice do marketingu

I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…

Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Článek v rámci předplatného Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…

Český reklamní trh versus světová krize

Český reklamní trh versus světová krize

Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh?…

Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a…

Banky se obracejí k zákazníkům

Článek v rámci předplatného Banky se obracejí k zákazníkům

Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje…

Kolik se investuje do mobilní reklamy?

Článek v rámci předplatného Kolik se investuje do mobilní reklamy?

Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…

Jak Olympiáda mění Čínu

Článek v rámci předplatného Jak Olympiáda mění Čínu

Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…

Prodej versus marketing

Článek v rámci předplatného Prodej versus marketing

Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council…

Tři úrovně brandingu v Pekingu

Článek v rámci předplatného Tři úrovně brandingu v Pekingu

Olympijské hry vPekingu se staly značkovými hrami ještě před tím, než vůbec…

Globální výzkum zákaznických středisek

Článek v rámci předplatného Globální výzkum zákaznických středisek

Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky.…

Češi stále bojují s automaty call center

Článek v rámci předplatného Češi stále bojují s automaty call center

Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci…

Šest úskalí zavádění CRM

Článek v rámci předplatného Šest úskalí zavádění CRM

Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem…

Výpis 430442 z celkem 564