Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím roce chystají investovat více do klíčových on-line marketingových programů, jako je e-…
Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…
Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…
I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…
Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…
Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh?…
Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a…
Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje…
Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…
Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…
Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council…
Olympijské hry vPekingu se staly značkovými hrami ještě před tím, než vůbec…
Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky.…