Marketing - zprávy z HR

Co říkají zákazníci na evropské banky?

Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb využívají, jedná v jejich nejlepším zájmu. Ukázal to výzkum zákaznických názorů na maloobchodní…

Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality

Článek v rámci předplatného Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality

Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…

Evropské firmy upřednostňují zákazníky

Článek v rámci předplatného Evropské firmy upřednostňují zákazníky

Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…

Jak vybrat reklamní agenturu

Článek v rámci předplatného Jak vybrat reklamní agenturu

Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…

Evropa se otevírá offshoringu

Článek v rámci předplatného Evropa se otevírá offshoringu

Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských…

Americké firmy narážejí na jazykovou bariéru

Článek v rámci předplatného Americké firmy narážejí na jazykovou bariéru

Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich…

Obtěžují vás zákazníci? Zrušte jim smlouvy

Článek v rámci předplatného Obtěžují vás zákazníci? Zrušte jim smlouvy

Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit…

Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Článek v rámci předplatného Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…

Fluktuace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Fluktuace v zákaznických střediscích

Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…

Psychologie proniká do marketingu

Článek v rámci předplatného Psychologie proniká do marketingu

Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…

Globální zpráva o zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Globální zpráva o zákaznických střediscích

Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…

Čtyři výhody homeshoringu

Článek v rámci předplatného Čtyři výhody homeshoringu

Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…

Výpis 456468 z celkem 564