Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (Generation Virtual). Více peněz se investuje do marketingu a prodeje různým anonymním on-line…
Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…
Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…
Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských…
Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich…
Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit…
Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…
Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…
Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…
Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…