Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři zákaznických středisek pracují za pomoci komunikačních zařízení z domova. Tento způsob…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…
Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…
Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…
Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…
Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…
Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…