Americká Asociace národních inzerentů (ANA) publikovala výsledky svého průzkumu, v němž se dotazovala na priority vyš&…
Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…
Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…
Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…
Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…
Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…
Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…
Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…
Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…