Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na provoz, ale i řada psychologických a strategicky-obchodních faktorů. To, že cena zásadním…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…
Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Online tržby luxusního zboží by se do roku 2025 mohly ztrojnásobit na objem…
Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…
Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům…