Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 7 zásad emocí v prodeji

Každý dobrý prodejce ví, že prodej není pouze o logice, číslech a argumentech. Hlavní část úspěšného obchodu se odehrává v emoční sféře a pocit, jaký z jednání s…

Co nevíte o SEO a vědět byste měli

SEO je základem toho, že firma bude na internetu nalezena. Než si však…

Článek v rámci předplatného 7 vlastností, se kterými se nelze stát dobrým prodejcem

Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit procento úspěšnosti u potenciálních klientů

Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate,…

Článek v rámci předplatného Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání

Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…

LinkedIn představuje novou formu prezentace produktu: Showcase Pages

Na základě současného zlepšování funkcí sociální sítě LinkedIn investují…

Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…

5 důvodů, proč content marketing není jen moderní výmysl

5 důvodů, proč content marketing není jen moderní výmysl

Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy…

Článek v rámci předplatného 7 základních otázek analýzy potřeb

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…

Článek v rámci předplatného Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové

Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…

Vliv sociálních sítí na internetový obchod: Facebook vede

Facebook je naprostou jedničkou mezi sociálními sítěmi co do počtu lidí…

Článek v rámci předplatného Jak na moderního zákazníka

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…

Výpis 19902002 z celkem 4645