Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul

Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často není tak důležitý, jako to, jak svou nabídku formulujete. Zde jsou čtyři tipy, jak s…

Článek v rámci předplatného Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak více prodávat

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…

Článek v rámci předplatného Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…

Článek v rámci předplatného V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…

Článek v rámci předplatného „Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…

Článek v rámci předplatného Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…

Článek v rámci předplatného Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…

Výpis 209221 z celkem 4642