Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často není tak důležitý, jako to, jak svou nabídku formulujete. Zde jsou čtyři tipy, jak s…
Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…
V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…
Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…
Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními…
Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…
Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…
Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…
V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…
Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…
I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…