Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně v…
Každý obchodník se během své praxe dopouští více či méně závažných chyb,…
Trápí vás nízká průměrná hodnota vašich prodejů? Rádi byste prodávali…
Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních…
Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office…
I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…
Neúspěch patřil k obchodu odjakživa. Každý prodejce se čas od času dostane…
Založit a udržovat na stránkách vaší firmy kvalitní a obsahově hodnotný…
Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před…