I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své postupy aktuálnímu vývoji v daném oboru a v celé společnosti, někdy stojí za to připomenout si…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…
Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…
Obchodník se musí neustále vyvíjet, vzdělávat, znát nové trendy, být…
Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…
Zkratka B2B vychází z anglického sousloví „Business-To-Business“ a označuje…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…