Zlatým pravidlem jakéhokoli byznysu je nečinit druhým to, co nechcete, aby činili vám. Článek však shrnuje sedm konkrétnějších pravidel pro úspěšný marketing…
Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…
Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové…
Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní…
Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci…
Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Vlna kritiky pop-up oken se zvedla poté, co je webové stránky začaly masově…
Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický…