V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž…
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…
Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…
Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala…
V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…
Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…