Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je sdílet a řídit znalosti nevyřčené, které mají zaměstnanci ve svých hlavách. Unikátním…
Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že…
Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…
V příštích pěti letech se předpokládá velký nárůst e-komerce. Úroveň…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Spojené státy americké sice od 1.ledna zavedly antispamový zákon, nezdá se…
Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…