Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí může dosáhnout. Vyžaduje to dostatečně velký rozpočet, novou reklamní kampaň nebo šikovnou…
Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…
PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…
Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…
I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…
I když už jsme si ve svých klientech elektronické pošty nastavili zákaz…
O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…