Domníváte se, že ztrátami v důsledku špatných a nefunkčních marketingových sdělení trpí pouze malé firmy? Opak je pravdou. Na marketingovou komunikaci se zákazníky…
Mnohé moderní společnosti se ve svém rozvoji soustřeďují výhradně na…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…
Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…
Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to…
Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či…
Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…
Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii…
Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…