Poradna Sales News

Jaroslav Průša

icon Krize? Příležitost k uvědomění!

Jaroslav Průša

Mojí první reakcí na informaci, že se při ochraně proti koronaviru nemáme dotýkat obličeje, byla myšlenka “Co je to za…

Petr Němeček, ANTEE

Jak adaptovat nového obchodníka ve firmě

Petr Němeček

Chystáte se k náboru nového obchodníka do firmy? Každý obchodník řeší při změně práce otázku, jak se mu bude v nové…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o vlastním podnikání přemýšlí stále více lidí. Někteří…

Ondřej Hirman, Call to Act

icon Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na samotný průběh a závěr. 

Ondřej Hirman, Call to Act

icon Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

Ondřej Hirman

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na akvizičních návštěvách. …

Pavel Friedrich, Call To Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

Pavel Friedrich

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se podíváme na důvod,…

Kristýna Horová, Dobrý web

Storytelling: Jak vyprávět příběhy, které si lidé oblíbí?

Kristýna Horová

Lidé milují příběhy a denně se jimi obklopují, čtou je, dívají se na ně, vyprávějí si je... Tak proč je tak těžké k nim…

Ondřej Hirman, Call to Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

Ondřej Hirman

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “Příběhu”. Dnes se…

Jan Křelina, Dobrý web

PPC v roce 2018

Bc. Jan Křelina

V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně…

Pavel Friedrich, Call To Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (I. díl)

Pavel Friedrich

V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních návštěv v oblasti…

Ing. Milan Zeman, Dobrý web

9+1 SEO tipy pro wordpress

Ing. Milan Zeman

WordPress je velmi oblíbený redakční systém pro své jednoduché ovládání a jednoduchou implementaci. Sám WordPress (dále…

Jan Hebnar

Článek v rámci předplatného icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout.…

Marie Rudolfová

icon Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

Marie Rudolfová

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či…

Výpis 1426 z celkem 98