Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu
Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám,…
Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám,…
Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na obchodním jednání nesnažil…
Seznam je fabrika na vydělávání peněz se ziskem přes miliardu korun ročně, byť v současné době zřejmě již blízko maxima…
Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl na schůzce ve firmě M. D. Na schůzku jsem…
Největším kamenem úrazu při hledání dokonalého eshopu bývá samotná orientace ve světě ecommerce. Začínající internetoví…
Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si…
Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace, zaměření se na mobilní zařízení a…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné schůzky na druhou.)…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi, že on se mýlil a ty…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V …
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské společnosti, ale i…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát…