Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní… |
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
Určeno pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v umění připravit a moderovat poradu, diskuzi, workshop či obchodní jednání s více lidmi. Cíl: *… |
Cieľ kurzu: Rozvinúť schopnosť manažérov efektívne sa rozhodovať. Naučiť manažérov odhadnúť a eliminovať riziká spojené s rozhodovaním. Identifikovať… |
Cieľ kurzu: •Vyššia flexibilita pre firmu, jej zákazníkov a zamestnancov v rôznych lokalitách. •Ušetrenie nákladov a času využitím fondu pracovnej doby… |
Úloha vedenia ľudí, zodpovednosť vedúceho Štýly vedenia, ich účinnosť a použitelnosť Delegovanie pravomocí a zodpovednosti… |
Tiež vám chýba ôsmy deň v týždni? Práca s prioritami, umenie rozlíšiť dôležité a naliehavé Ako odhaliť a vylúčiť požieračov času… |
Zaměření: kurz "Time management - efektivní řízení času" poskytuje informace pro zvládání základních kroků při organizaci svého pracovního a osobního… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je vhodný pro vedoucí a manažery kvality ve zkušebních laboratořích a také pro všechny ostatní pracovníky, kteří v… |
Být profesionálním obchodníkem je v současné době nepostradatelný článek každé firmy či společnosti, často až strategicky důležitý a prosperující… |
CHARAKTERISTIKA: Kurz seznamuje účastníky se systémem jakosti a jeho implementací v projektech. Kurz dává odpověď na otázky, proč tak vysoké procento… |
Co během kurzu Jak vytvořit a používat všeobecný klobouk zaměstnance? získáte: Zjistíte, jaký je účel všeobecného klobouku a naučíte se ho… |
Co během kurzu Jak sepsat klobouky? získáte: Naučíte se detailně chápat obsah klobouků a správně je vytvářet. Vyzkoušíte si sami na sobě, jak… |
Účastníci kurzu se seznámí s principy, jak účinně vést lidi, rozvíjet jejich pozitivní vlastnosti a zvyšovat jejich sebedůvěru. Co se naučíte? Základy… |
Kurz se zaměřuje na používání jednoho z nástrojů efektivního vedení lidí - delegování. Jeho přínos nespočívá jen v dosahování konkrétních cílů, ale… |
Psychologie uzavírání obchodního jednání. |
Úspěšný obchodní manager. |
Popis: Vedení lidí stojí v popředí zájmu každého manažera. Jaká je role vůdce, čím se liší vedení lidí od jejich řízení? Na tyto a další otázky… |
Určeno: Pracovníkům personálních a právních útvarů, manažerům, pověřovaných prosazováním zájmů organizace v opozičním prostředí a situacích,… |
Motto: "Dobrý první dojem na podruhé neuděláš! " Rozsah: 3 dny Témata: ? Moje tvář ? Kdo jsem a kam jdu ? Audit mých silných stránek ? Kdo jsem v… |
Motto: "Dobrý první dojem na podruhé neuděláš! " Rozsah: 2 dny Témata: ? Image a jak ho podpořit ? Vizážista radí ? Management prvního dojmu ?… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Seminář je zaměřen na: posílení schopnosti manažerů předvídat rizika v podnikatelské činnosti zvýšení akceschopnosti manažerů při zabraňování možným… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Čas je nejvzácnějším disponibilním zdrojem člověka, neboť je nenahraditelný. Základním problémem je odhad časových potřeb pro jednotlivé úkoly a… |
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s problematikou vyjednávání a v rámci interaktivních forem výuky si procvičit vybrané dovednosti… |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
Účastníci Především začátečníci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle Vysvětlit a procvičit nejznámější metody a techniky řízení projektů tak,… |
Účastníci Všichni zaměstnanci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * analyzovat využívání vlastního času * určit osobní "časožrouty" *… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Statistické metody v praxi |
Statistické metody v praxi |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Ciele: Po absolvovaní tréningu budú účastníci: * vedieť charakterizovať pracovný konflikt, jeho príčiny a fázy vývoja pracovného konfliktu s… |
Ciele: * byť schopný charakterizovať jednotlivé typy osobností, ich správanie, vycítiť ich potreby a pocity * vedieť byť sociálne zdatný,… |
Spoločenské správanie v praxi Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBS007 Obsah aktivity: Základy komunikačných zručností História… |
Mobbing - psychický teror na pracovisku Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (+podľa potrieb) Kód: MJBS008 Obsah aktivity: ČO JE MOBBING, ciele… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |