Základy koučování pro manažery Pro koho je kurz určen: Pro všechny, kdo přímo řídí ostatní zaměstnance a pracovníky a jsou zodpovědní za jejich… |
Profesionální péče o zákazníky Pro koho je kurz určen: Pro všechny, jejichž náplní práce je komunikace s mezinárodními zákazníky a klienty. Workshop… |
Angličtina pro různé stupně pokročilosti od začátečníků až středně pokročilé nebo konverzace s českými lektory nebo rodilými mluvčími v prostorách… |
O nás - HOPETOSA...www.hopetosa.cz Anglický club pro nejmenší od 2 do 6 let... vítáme u nás děti všech národností od 2 do 6 let poskytujeme nadstandardní… |
Úspěšný HR Oblast HR je skutečně široká, ale ať už pracujete v oblasti náboru, školení, rozvoje lidí či s interními klienty vždy je to na Vás kdy… |
Pracujete jako personalista a náborář a ve velkém množství kandidátů hledáte toho nejlepšího pro Vaši společnosti či pro Vašeho klienta? Přijímací… |
Proč asertivita vznikla a kam až dospěla. Odhalíme společně nové přístupy asertivního jednání a ukážeme si, jak je používat v životě. „Asertivitu… |
Umíte česky? Každý z nás Čechů, Moravanů a Slezanů samozřejmě odpoví, že ano. A možná by stejně odpověděl na otázku, zda umí dobře česky. Proč tedy… |
Prodáváte méně, než byste si přáli? Jste úspěšní prodejci a chcete proniknout mezi ty nejlepší. Nabízíme Vám oblíbený kurz „Prodejní dovednosti I… |
Anotace Máte-li pocit, že s koučováním nedosáhnete dřívějších výsledků, musíme to potvrdit. Dosáhnete totiž výsledků… |
Anotace Interaktivní kurz Multikulturní komunikace může být realizován jako kurz o multikulturní komunikaci v širokém pojetí a nebo jako… |
Seminář rozvine vaše řídící a komunikační schopnosti, aby pod vámi lidé rostli. Je veden zážitkovou formou s cvičeními a praktickou a zábavnou hrou… |
Buďte svým vlastním pánem! Kurz pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas. ČLOVĚK, KTERÝ DOBŘE ŘÍDÍ SVŮJ ČAS: ví, kam se chce dostat – zná své… |
Jsme si vědomi toho, že v dnešní době je více než kdy jindy důležité potřeba udržovat krok s neustále se vyvíjejícími technologiemi a… |
Jsme si vědomi toho, že v dnešní době je více než kdy jindy důležité potřeba udržovat krok s neustále se vyvíjejícími technologiemi a… |
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Mezikulturní komunikace Týmy, jejichž členové a management pocházejí z různých kulturních prostředí, mohou být… |
„Zpětná vazba je ‘snídaní šampiónů‘.“ – Ken Blanchard Zpětná vazba je základním manažerským nástrojem řízení výkonu i vedení zaměstnanců k rozvoji… |
Kurs je určen všem pracovníkům, v jejichž náplni je komunikace s lidmi. Manažerům, vedoucím i členům exekutivních, pracovních a řešitelských týmů… |
Kurs je určen všem pracovníkům, kteří pracují v týmech, nebo je vedou. Výhodou je uspořádat tento kurs pro celý tým se všemi jeho členy. Hlavním cílem… |
Pro koho jsou tréninky TRENÉRŮ určeny: trenéři, lektoři, školitelé, koučové, supervisoři, teamleadři, HR specialisté ... Manažeři a ředitelé v roli… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Ako byť v spoločnosti sám sebou? Ako predchádzať nedorozumeniam? Ako budovať dobré vzťahy s podriadenými… |
Zprostředkovánáme studijní pobyty v jižní Anglii - městečko Bournemouth - krásné prostředí - moře, pláže, parky, sportoviště Zprostředkování studijního… |
Cíl výuky: - zvýšit profesionalitu líčení zúčastněných žen - individuální výuka líčení pro každouho účastnici - včetně sestavení líčidel na míru jen pro… |
Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy… |
Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické… |
Více o semináři na www.VitProkupek.cz. Přínosy pro Vás Naučíte se přednést přesvědčivou krátkou řeč, která v publiku zanechá silné emoce a povede… |
Cíl: Lepší pochopení toho, jak stres vzniká, jaké jsou jeho projevy a jak eliminovat následky stresu v osobním i firemním životě prostřednictvím… |
Cíl: Lépe pochopit konflikt nejenom jako negativní jev, ale především jako anci nalézat pozitivní aspekty a tím uvolňovat tvůrčí potenciál jedinců i… |
Účastníci se naučí rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace a poznají jejich důsledky. Uvědomí si, jaké jsou bariéry v komunikaci a co… |
Pojem emoční inteligence uvedli poprvé v roce 1990 P. Salovey a J. D. Mayer, rozšířil jej Daniel Goleman. Lze ji chápat jako schopnost zvládání svých… |
Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům Chybí vám ve firmě systematické a kontinuální zlepšování? Nefunguje vám správně projektové řízení… |
Když změníte způsob, jakým se díváte na problémy, vaše problémy se změní ve výzvy Potřebujete rozvíjet vedoucí a manažery v oblasti řešení problémů… |
Váš tým vytváří skvělé věci, ale skoro nikdo to o vás neví? Jak zvýšit prestiž týmu a prodat své nápady okolí? Trénink vám dá do rukou mnoho technik a… |
Řízení a komunikace změny představuje jednu z největších manažerských výzev a příležitostí. Stačí porozumět dynamice lidské reakce na změnu a… |
O semináři Mnoho firem se při změně zaměřuje primárně na proces. K jejímu zvládnutí to však nestačí. Když si uvědomíme, že každá změna má… |
O programu Seminář je sestaven z pečlivě vybraných osvědčených programů a řešení, které dnes FranklinCovey nabízí. Lídrům a začínajícím manažerům… |
Všichni čelíme v práci i doma různým požadavkům druhých, a i sami na sebe máme spoustu nároků. Není divu, že se sem tam ocitáme pod tlakem. Cílem… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. V průběhu programu Manažerský start se budeme postupně… |
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí. Analyzovat stávající styl vedení. Naučit přizpůsobovat styl vedení potřebám jednotlivců a týmu. … |
Cíl kurzu: Poznat základní zákonitosti změn ve firmách. Dokázat naplánovat změnu, připravit, provést a upevnit ji. Poznat typické reakce na změnu a jak… |
Cíle rozvinout schopnost manažerů profesionálně prezentovat nacvičit přípravu prezentace (jednoduchá, logická, přesvědčivá) naučit účastníky… |
Cíle zvládnout identifikaci a vyhodnocování problémových oblastí koučovaných vylepšit nebo získat dovednosti pro dávání efektivní zpětné vazby… |
Odbourejte bariéry v týmu! Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od… |
Program školení Program může být koncipován jako jednodenní či dvoudenní pro skupinu cca 4 účastníků. Program bude pojímán interaktivně, kromě… |
Po kurzu budete chápat emoce jako důležitý faktor mezilidských vztahů, naučíte se vnímat své vlastní emoční projevy, rozumět jejich příčinám a… |
Máte s vyjednáváním praktické zkušenosti a přesto se někdy dostanete do slepé uličky? Zasaďte svůj vyjednávací styl do širších souvislostí. Poznejte a… |
Grafická facilitace a prezentace Chcete své posluchače zaujmout něčím zajímavějším než klasickou nudnou prezentací? Pronikněte do světa obrázků, ikon… |
Vědomá a efektivní komunikace Asertivní komunikace Mezilidské vztahy Řešení konfliktů Multikulturní komunikace |
Norma ISO 9001 (v ČR vydaná jako ČSN EN ISO 9001:2009) řeší systém ma- nagementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všech … |